Monday 8 July 2013

Our dessert tables and candy buffets

Assalamualaikum , Hello folks..for the past few months we have been busy with dessert table bookings and cake orders. First and foremost we would like to say thank you to all of our clients  for trusting us.

Last update Tempting Heart 's dessert table ialah di kenduri nikah di Taiping kan.. So inilah entry-entry tertunggak yang tidak berupdate dari tuan tanah hehehe...

Kedua majlis ni berlaku dalam bulan April (sekarang dah July kan) tengok la berapa lama tertangguh entry ni.

Dessert table di Majlis perkahwinan Mazwin dan Ilylia Shahid yang bertempat di Tapah ,Perak.











Dessert table @ Majlis Aqiqah Mohammad Afif Danial di Bidor ,Perak 






Kedua dessert table ni dilakukan pada tarikh yang sama. Nasib lah Bidor dan Tapah tu tak jauh sangat. Semuanya sebab spekulasi tarikh election..jadi orang semua takut nak buat kenduri. Jadi ada majlis yang terpaksa di tunda.

Walaupun penat tapi terasa puas bila lihat muka client dan tetamu majlis happy bila tengok dessert table ni.

Jadi untuk mereka yang berhajat nak adakan candy buffet @ dessert table di majlis bolehlah start menempah/booking dari sekarang supaya persiapan rapi dapat kami lakukan.

Yang pasti majlis anda pasti meriah dan menjadi suatu tarikan untuk para tetamu menjamu selera.
Jangan risau mengenai budget, we will work on ur budget .. selain dari package yang tersedia , anda juga boleh memilih menu and item mengikut selera .

Ramai client bertanya bolehkah Tempting Heart set up candy buffet di luar Ipoh. Jawapannya SURE Darling!
Cuma kami mengenakan  charge delivery untuk di luar Ipoh.

Memang sekarang trend candy buffet dan dessert table ni menjadi-jadi. Ada yang berhajat nak DIY saja.. tapi untuk tidak memeningkan kepala bride to be , yelah mana nak fikir baju kahwin lagi, pelamin lagi, khemah kenduri,makanan... Apa kata serahkan pada Tempting Heart saja. DIY juga memerlukan cost yg banyak kan? Sebab nak beli jar, canister, tiers, printing deco ..itu tak termasuk chocolate fountain machine kan? Harga choc fountain machine saja sudah Rm300 lebih.. tak termasuk chocolate khas yang harganya RM40 per KG...
So who said DIY menjimatkan??

Lebih baik tak payah pening-pening... serahkan pada yang pakar...ecewahhh... Ok folks...nnt sambung lagi...Wait for our next entry...;) Satu event birthday yg meriah dan satu wedding di bandar di raja Kuala Kangsar.


1 comment:

  1. thank nice infonya sangat bermanfaat,kunjungi http://bit.ly/2Nt4N9P

    ReplyDelete